Шоколадова торта с пюре от кестени / Chocolate Chestnut Puree Cake (Video)

Chocolate Chestnut Puree Cake (Video)
Chocolate Chestnut Puree Cake (Video)
Необходими продукти:

За блатовете:

1/2 ч.ч. брашно
1/2 ч.л. бакпулвер
1/4 ч.л. сол
4 големи яйца
1 1/3 ч.ч. захар
1 ч.л. екстракт от ванилия (или по едно прахче на жълтък)
60 г безсолно масло
300 г тъмен шоколад (най-добре 75% или повече, въпреки че аз комбинирах 33% и 55 % в съотношение 2 към 1, заради детенце), нарязан на дребно
3 с.л. Бейлис (който между другото :)) ми е подарък точно от скъпата ми Роси, която беше така мила да ме подсети, че не съм го дописала в рецептата!!)

За плънката:
500 г пюре от кестени (това конкретно беше страхотно!!! фантастичен подарък от две специални приятелки)
1 .ч.ч захар
1/4 ч.ч. студена вода
30 г безсолно масло
40 мл Бейлис

За шоколадовата глазурата:
1/3 ч.ч. сладкарска сметана
100 г тъмен шоколад
120 г безсолно масло
3 с.л. Бейлис

За декорация и сервиране, по избор:
10-12 бр сварени и обелени кестена
1/2 ч.ч. захар
3-4 с.л. студена вода

No comments :

Post a Comment